Schizo

2007-12-20 @ 00:34:23
Varför ska alla killar jämt vara så schizo? Som MR M tex. I början av veckan sågs vi både söndag måndag och det var han som typ skrek efter att vi skulle ses och han sa att han hade saknat mej under helgen i sthlm och allt. Men nu så har vi då inte setts sen i måndags och okej det är inte så mnga dagar men det är bara jag som har ringt och så frågade jag om vi kunde ses imorgon och det kunde han inte svara på utan han skulle ringa imorgon. Okej får se om han ringer dådå? För i helgen kommer vi ju antagligen inte hinna ses. Iof skulle vi kunna sova tsm men har han frågat näe?! Men han kanske gör det då? Vem vet... Jajja får väll bara acceptera att killar är och kommer alltid att vara schizo. Men hur ska man tolka allt? När personen i fråga är så sjukt underbar ena stunden och säger att han tycker om en så himmla mycket och är så kärleksfull så att man bara ryser i hela kroppen och sen nästa stund så är han kall som en isbit (Nästan) ?
Åhhhhhh jag blir galen på killar!

Jag tycker om dig...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0