Rekord

2007-12-19 @ 21:28:49
Vill börja med att säga att det är besöksrekord igen! 79 st! ;D yeeeeyy som BlondinBella skulle ha sagt..

Är hemma från stallet nu precis, skulle ju sola med men det var visst stängt upptäcvte vi när solareirna inte började lysa när vi hade stoppat i pengarna. Härligt Lindha och Sarah! Vare lyckodag idag eller?

Förresten om hästen är sjuk brukar man fortsätta festa då? Njae vet inte det jag men men :/ Kanske bara vi som är övekänsliga?

Nu ska jag sätta mig och se på KP på BSF och samtidigt äta min matlåda bestående av köttbullar och mos, för den intresserade. Blir heller inget Dfs för mig ikväll :( Ska jag gråta nu eller sen?  Hoppas på imorgon efter Caspers födelsedags middag som består av min favvrätt! Ugnsgrattinerad hummer ;D MUMS!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0