Photoshop

2007-12-04 @ 23:38:48
Nu börjar poletten så sakta rinna ner, jag börjar förstå Photoshop mer och mer nu. Frågan är bara om jag kommer komma ihåg det jag har lärt mig imorgon igen? Jaja vad gör det om 100 år?
Är på lite bättre humör nu efter att ha haft ett långt samtal med han som inte kunde prata igår. Miss miss miss! Men sånt är livet antar jag?!  Slängt iväg ett litet undrande sms till schizofrene Magnus med, förra veckan var han hur mysig o trevlig o go som helst och hörde av sej flera ggr varje dag o grejjer o den här evckan från att jag åkte i Lördagsmorse har han vart helt konstig :/ Helt otrevlig och vi har inte träffats sedan i Lördagsmorse när jag åkte. Men antar att det är fler än jag som kan ha en dålig vecka? Vi får väll se hur det blir, ska iaf undra lite nästa gång vi ses. Så fortsättning följer...

Satt ju som sagt och lekte lite i PS förut och lyckades ju göra någr framsteg. Får se om det blir någon ny design på bloggen här så småning om. Vet ju hur jag vill ha den men det svåra är att få till det så som jag har bilden av den i huvudet.

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa min bok med. Den är snart utläst och den är riktigt bra! Sen ska jag försöka sova rätt snart för imorgon är det ju helvetes dagen från 8-4 som gäller. fy bövulen!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0