Panikångest

2007-12-20 @ 14:00:09
Varför får jag jämt panikångest när min helg/dag inte är planerad in i minsta detalj? Jag är ingen kontroll människa heller ingen pedant som måste ha allt i sin ordning. Varför måste jag då ha planerat allt i mitt liv?
Har panik för att dagen idag vet jag inte vad jag ska göra på. Vet att jag ska till stallet och att jag ska äta middag med familjen ikväll men mer vet jag inte. Det blir troligen dfs men så fort jag inte vet säkert så känner jag en oro inom mig :/ Jag hatart!
Och i helgen så vet jag inte vad det blir. Kanske fest på fredag men jag vet inte säkert om det blir så än och då har jag en oro i mig över det med! Gud jag vill bara ha allt planerat! Kan jag inte bara få klartecken på att det blir fest och att jag ska till Dfs ikväll så kan jag bli lugn sen. Varför är det såhär? Varför måste jag allti ha allt planerat? Jag vet inte hur många gånger jag och mina pojkvänner har bråkat bara för att jag vill veta om man ska ses dagen därpå men dom säger att man ska höras och bestämma då. Men eftersom att jag inte kan ha tråkigt så måste jag hitta på något annat om det inte blir så att man kan ses då. Men ååååh jag blir galen!
Har ni något bra förslag på någon bra lösning till mig?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0