Nardo 20 år

2007-12-23 @ 19:45:43
Bättre sent än aldrig som sagt och eftersom jag inte hade någon kamera med mig i Fredags får det bli redogörelse här:
Började med att Lindha kom till mig och vi gjorde oss iordning och började läppja lite smått på den alkoholhalltiga drycken. Sen vid kvart över 10 kom Sofia ängelchauffören och hämtade oss och skjutsade oss till bussen som skulle ta oss till dfs. När vi väl kom dit så hade jag fixat en heden som skulle komma o möta oss vid bruksgården (trodde jag ja!) Heden var förövrigt så nykter (läs med ironi) så att han sa utan överdrigt att han var påväg 10 ggr på 10 min. Sista gången vi pratades vid på tele sa han: "jag reser mig upp nu" då gav jag upp och Lindha hade då som tur var hittat hennes nya "man" som kunde visa oss vägen. (mannen var förövrigt 15 år och riktigt söt! Väl framme såg vi att polisen var med och festade. njaa kanske inte men vad dom gjorde där vet ingen? Sen fortsatte kvällen med riktigt roliga incidenter av olika slag. Innan festen hade lindha lovat att hon skulle försöka hålla mig borta från 2 pers där som jag INTE skulle prata med av vissa anledningar, synd bara att Lindha inte visste hur dom såg ut för rätt som det var när jag stog och pratade med en av dom kommer lindha och frågar vem jag pratar med och wooops sa jag och fortsatte prata. Men kvällen var mer än trivsam och jag hade tom en egen vakt av min jacvka och väska, Stena trivdes så bra med dom så att han funderar på att köpa en egen sån jacka. Härligt!
Jag blev som vanligt lite för full och det blev även Magnus (som bara drack glögg enligt han själv) så när vi skulle ta oss till Sam's vid kl 2 så råkade det visst ta ca 2 timmar för oss att ta oss dit. Inget vet vad vi gjorde mer än att "skoj" bråka, cykla på leksakstraktor, supa bort mobilen på cykelbanan, vara nära på att slänga sprien i ån, hänga över staket?, kissa, springa in på någons gård och bli livrädd,  magnus gjorde en sång till mig med melodin Sarah kom ut ikväll och Jennifer undrade vem som kom och skrek (jag var dock rörd), träffa mystiskt grebbestad man vid namn Rolle med en Poncho som undrade vägen till Indien? och säkert många mer saker som jag var för nykter för att minnas dagen efter.. Väl vid sam's var kanske resten av hela dfs där och det var ju trivsamt! Sen bar det av i Taxi hem och ännu en gång fick taxin redogörelse för hur magnus familj såg ut: Frugan, Benjamin och Flora (hans 2 barn). Taxi chauffören skulle ännu en gång akta så att han inte körde på dom kl 5 på morgonen. Vill redogöra för er som inte vet att magnus har ingen fru och heller inga barn, absolut inte vid namn Benjamin och Flora. Natten slutade i underbarast armar.
Kan inte ha vart en mer lyckad kväll! Tack alla och speciellt Nardo!
Känns skönt att saker och ting har rett upp sig med diverse människa med ;D
Fast känns där emot inte som jag kan lita på en viss annan människa som sa att du aaaaldrig skulle kunna göra något sånt och att jag kunde lita på dig till 100% yeye!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0