Mysteriet på Greveholm

2007-12-03 @ 13:02:07
Har precis börjat kolla på Mysteriet på Greveholm igen, tankafett har den serien som en utav sina julkalendrar i år. Jag helt enkelt älskar Greveholm! Och det roligaste avsnittet av alla är avsnitt 3 där bla Ivar sringer in i en kartong,citatet "ja Herr kantarell" ingår och när pappan hänger upp och ner i antenn sladden. Okej jag medger att min humor är så jävla låg. Men jag skrattar varje gång! Greveholm och Sunes Jul måste ha vart dom bästa julkalendrarna hittils iaf. Även fast man är lite äldre så tycker man att dom är jätte bra! Eller iaf jag som har barnasinnet i behåll ;D Rekomenderar starkt att ni ska ha det som eran julkalender i år.

Ladda ner det här

Nu ska jag gå ut i köket och göra mej lite biff nudlar och sen slå på Andra Avenyn,

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0