Måndag

2007-12-10 @ 11:59:11
Somnade ju såklart inte när jag hade hoppats igår utan jag slocknade sisådär runt en kl 2 istället. bra sarah! Men så går det när man troratt man sk få somna för hla natten kl halv 10.
Så imorse fick jag då panik när jag slog upp mina som vanligt bruna fast faktiskt här hemma i mitt eget hus, när jag märkte att klockan stog på 09.54 och jag börjar 10.20 och det tar ca 30 min att gå till skolan och bussen tar lika långt tid. Ringde då helt nyvaken till min ängel Frida som kom och hämtade upp mig. Vi förstog snabt att vi skulle komma några minuter försent och frida sa då det självklara att vi skulle få några minuters frånvaro av karin. Men hör o häpna när vi kom till skolan så satt hela våran klass i rasthallen och det visade sig då att vi varken hade svenska B eller svenska C så skoldagen var som bortblåst! Tacka gud för det men änåd jag hade gått upp ur min sköna säng (okej soffa) i onödan! Så det blev att vandra upp på stan och kolla in klänningen som jag förövrigt köpte och som jag ska ha på juldagen och på nyår. Tror säkert at halva sverige kommer ha den klänningen tillsamans med mig men det struntar jag i för jag kommer ändå va snyggast i den ;). Kanske kommer en bild på den så småning om.
Nu ska jag lägga mig i soffan och se på lite Svensson Svensson. Får se vad dagen erbjuder mer än stall och bokanalys.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0