Måndag

2007-12-03 @ 23:25:03

Costello kom hit o mys genast!


Ska snart gå och tvätta ur inpackningen för att sedan slå på private practise och sedan försöka sova. Ska upp imorgon och plugga och sedan bara göra ett prov i skolan för vi har brytdag imorgon som innebär att vi inte har några lektioner man får bara ta igen det man missat. skön dag! Sen blir det stan och inhandla lite smink och kanske någon julklapp. Sedan ska jag hör och häpna jobba! Jag ska jobba lite extra nu i några veckor på Anders och Kvarnas jobb för dom behövde lite extra hjälp och jag behöver ju lite extra pengar så dte kommer sitta fin fint!

Nu ska jag ringa Costello o tjata lite med han.

Natti natti

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0