Lördag

2007-12-15 @ 15:14:52
va fan blire ikväll?! Jag och linda har ju bestämt sen länge att vi skulle ha vit helg i helgen så vad ska man göra ikväll? Kanske träffa magnus men vet inte när han kommer hem. Är ju sugen på att åka in tillK-hamn imorgon och se på Timmys minnescup. Tro att jag och frida ska åka in men vet inte riktigt än, ska ju hinna med att gå på stanimorgon med linda också så. Så det ser utsom om kvällen kommer bli så jävla kritvit. Kanske blir en sväng till pappa ikväll. Who knows? Sart ska jag iaf upp till stalet och hoppa lite, eler inte så lite utan jag ska ju hoppa Rebus, Billy, Bellmondo och Mango så jag lär ju va trött ikväll.

Hörs då!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0