Leksaksbil

2007-12-18 @ 14:15:31
Egentligen ville jag döpa det här inlägget tll mys, men man kan inte döpa varenda inlägg till det det skulle ju bli lite tråkigt och ofantasifullt. Men varje dag jag spenderar med Magnus är världens mysigaste så..
Åkte ju in till Dfs igår kväll vid halv 11 och blev upphämtad i samhället av magnus,  åkte sedan hem till han och såg på film o sådär. Lord of war försökte vi se på, visst är den bra men har man en underbart mysig karl bredvid sig så är det svårt att se färdigt på en film. Men tillslut så gjorde vi iaf det. Sen skulle magnus såklart spela lite tv spel så då fick även jag äran att prova haha spelade något terräng bilspel och jag kom ju if inte sist det var ju det som var mitt mål så ;D Nog för at jag slutade 14/15 meeen ändå! Sen hade han laddat hem ngt fult spel där man skulle vara en leksaksbil i ett rum fullt emd leksaker, man skulle sammla poäng genom att köra påsaker o sånt. Dessutom skulle man inte styra som på vanliga spel utan man svängade med hela dosan haha skit kul vare! Jag brukar iof svänga med hela dosan närjag kör vanliga bilspel också men det hör inte till saken ;D Sen efter mycket om och men så somnade vi. Imorse så skulle magnus upp tidigare än mig för han skulle upp och skriva matteprov så jag fick ligga kvar i den varma och goa sängen ett tag. Somnade om och vaknade av att magnus var hemma igen och tur var väll det! För ett tag nu har jag drömt så verkliga drömmar så att dom verkligen känns som om det ärpå riktigt och handlingen i dom skulle verkligen kunna ha hänt. Så när jag vaknar på morgonen så vet jag inte om jag har drömt det eller om det verkligen har hänt. Det är lite läskigt faktiskt :/ Och just det hände imorse när magnus kom och väckte mig ur en brand där jag försökte rädda Bessi deras hund från att bli innebränd. Den där mysiga kramen av magnus behövdes då kan jag säga! Tack för världens mysigaste morgon!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Snigel

kan du inte hålla såntdär mysigt (blä för ordet)
för dig själv istället
haha

2007-12-18 @ 14:21:20
URL: http://www.sniigeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0