Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu

2007-12-12 @ 22:36:56
Okej för det första vet jag att jag är riktigt sent ute men jag har nu fått stå ut med att lyssna på den här låten och vet ni? Jag tyckte om den! Jag har ju såklart kikat lite på texten förut med tanke på att varenda bloggare och BD ägare hade lagt ut den ett tag, och självklart har jag tyckt att texten har vart helt underbar men eftersom att jag överallt annat (nästan) hatar Lasse så har jag inte tagit mig för att ladda ner den. Men idag av någon underlig anledning fick jag för mig att trycka hem den och vet ni vad? Jag ääälskar den! Och ni ska nu veta att jag har sagt att jag över min döda kropp skulle lyssna på lasse för att jag får typ ångest bara av att höra hans röst, vet inte varför men har ngt stort emot han. Men tacka gud för den här låten.
Vill bara säga att det här inte betyder att jag tycker om lasse och ska börja lyssna på hans låtar...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0