Jullov

2007-12-19 @ 16:57:49
Nu har jag officiellt sett jullov! Gööööööttttt!
Eftersom att jag är så sjukt trött fastän att jag sov 12 timmar inatt så tänker jag ägna det här lovet till att vila upp mig? Myyyyyyyysa ordet som lindha älskar ;) och motionera. Ska få bort dom där extra kilona nu! Är så trött på dom.
Jag tror och hoppas på att det här lovet kommer bli toppen!

Liten planering:
21/12 Örebro För shoppning av julklappar med Lindha
22/12 Utgång på statt
24/12 Julafton! Firas hos mamma och om tid finnes i Dfs hos Helens (Pappas förredetta) föräldrar och förhoppningsvis avslut hos Magnus.
25/12 Juldagen! Lutfisk och vitsås lunch hos mormor MUMS! Sen middag hos pappa med nya lossas mamma + gammla syskoen och de nya syskonen. Sen på kvällen såklart utgång på statt!
Mellandagarna Sthlm och massa shoppning!
30/12 Sälen! För att fira nyår
3/1 Hemfärd Kanske sova i flera dagar efter en hår vecka med fest och skidor.

Som sagt dom andra dagarna på lovet är min huvudattraktion att mysa sönder!

Jag klagar inte på lovet!

Sarah

Kommentarer
Postat av: depp1 och depp2

svar på din kommentar finns i vår blogg nu.

2007-12-19 @ 17:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0