Hemma

2007-12-20 @ 18:40:30

Sådär nu var jag precis hemma från stallet.
Har både bra och dåliga nyheter:
Det blir fest imorgon!20 års fest och allt! weeeey Skönt med planering
Antenn gubben har vart här men han kliade sig bari huvudet och undrade vad som var felet.
Vet inte om det blir ngt Dfs ikväll för någon är ju cp! Åh jag blir så tröt på allt vad killar heter! Jag er upp snart! Skiter i dej. Men fan att jag ska tycka om dig så! Men om du han intee ringer o säger att jag ska komma in sen så kan jag lova att jag ska försöka vara lika iskall tillbaka! Ska inte ens kolla åt människan imorgon på festen! Åhhhhh att det ska beehöva vara så svårt!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0