Halleluja

2007-12-19 @ 11:30:44

Här var det jag hörde den här underbara låten för första gången. Jag blev helt sålld redan då. När vi var i Afrika så bestämde jag att den här låten skulle spelas på min begravning och det står jag fast vid. Fast jag skulle helst vilja att Amanda sjöng den då. Men om det stämmer det som stog att jag ska bli 101 år så är frågan för om amanda lever då. Och om hon nu gör det så är det en ännu större fråga om hon faktiskt kan sjunga då, ja menar hon kommer faktiskt vara över 100 och hur många är det som kan sjunga bra när man är så gammal? Jaja får väll leta upp någon ung liten sparvel som kan sjunga den då eller så får jag hoppas på att jag dör tidigare så att Amanda Jensen kan få sjunga den när jag ligger i kistan.

Ah okej lite barbariskt inlägg var det faktiskt men hey! Alla ska vi dö någon gång och jag kommer iaf görat med bravur! ;D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0