Gäsp

2007-12-12 @ 12:54:08
Ush o fy så trött jag är! Men jag ska inte sova! För jag ska åka till stallet vid 3 sen efter det får jag sova. Om det nu blir någon lussevaka vill säga? Får höra med mina kära klassisar lite senare. Tills dess ska jag nog fördriva tiden med Heroes och OC. Har fått upp ögonen för oc igen. Såg ju på det så mycket hela förra året så jag tröttnade lite, ja menar jag kan varenda avsnitt i säsong 1 och 2 utantill. Men nu igår kväll hade jag inget att somna till för mitt nerladdningsprogram har börjat sega så då slog jag på min kära oc box och såg ett halvt avsnitt eller något och upptäckte hur mycket jag har saknat det. Men ska faktiskt ladda ner säsong 3 och 4 nu och se dom istället. Nog för att dom inte är alls lika bra men jag har ju faktiskt bara sett dom avsnitten en gång.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0