Gäsp

2007-12-06 @ 21:06:13
Gäsp gäsp och åter gäsp. Det är så min kväll har sett ut. Har säkert svalt ett antal flugor med.
Sitter nu här med en handduk om mig och en om mitt hår och torkar lite, har ju precis kommit ur duschen och ska nu försöka städa upp lite på mitt rum så att jag kan bjuda över en man hit. Och inte vilken man som helst utan Magnus :) Det kan bli mys :) Han måste dock plugga lite men det vet vi ju hur det brukar gå, sist fick jag säga att jag kommer inte o lägger mig i sängen fören du har lärt dig dom där sidorna! Och jag har nog aldrig vart med om någon som tryckt in information i huvuet så snabbt förut. ;D Kanske en bra pluggmetod? Ska nog prova med det själv någon gång...
Morgondagen kommer bestå av skolan från kl 8 till typ 9 för sen kl halv 10 ska jag iväg till tandläkaren och ha samtal om hur man använder tandtråd och grejs. Jag hade tydligen druckit för mycket juice i mitt liv tyckte dom sist jag var där för undersökning. Men kan jag hjälpa att juice är så himmelskt gott? Och efter jag råkade nämna det för mamma så har vi inte haft annat än vatten och mjölk hemma. Så nu är bantingen och tandsparningen i full gång! ;D Sen efter tandläkaren blir det nog en sväng på stan. För vi slutar redan kl 11 och det känns inte som om det är någon idé att vandra tillbaka dit efter tandläkaren. Eller det beror iof på hur långt tid det tar. Tar det 5 min så.. Sen efter skolan så ska vi på något fucking samtal med pappa och mamma. Jag vet inte om vad men men? Kan ju sitta o lyssna iaf. Efter samtalet så blir det snabbt upp till stallet och hoppa Rebus och Bella..

Nej nu måste jag sätta fart. Jag är ju för bövulen myssugen!



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0