Fredag och idolmys :)

2007-12-07 @ 20:36:08
sitter nu och väntar på att magnus ska komma hit.. Han var vart på ett möte med fotbollen tror jag så jag spelar in Idol så att han med ska kunna se allt :) Det blir chippan o Dippan och massa mys :) Precis så som jag vill ha det!

Som ni redan vet så lägger jag min röst på Amanda Jensen ikväll och jag tror att hon kommer äga hela globen!

Hoppade Rebus och Bellmondo förut med. Rebus bara skiter i hindrena eftersom dom är så låga och eftersom att han inte hoppat på ett tag så är han jätte pigg. Så vi höje upp till den höga och fasansfulla höjden 110 ;) synd o va irobnisk ibland. Nej men då började han iaf backa av lite men det var ju inte mycket. Om han kunde prata s skulle han nog säga: Men herre gud matte kan du inte höjja hindrena lite det här kan jag ju hoppa stillastående. Vart är mina höga hinder? ;D
Och Bella hoppade jag en liten ban med på 110 eftersom vi ska faktiskt starta km nästa söndag ;) Nog för att Bella har fått placeringar i 1340 en gång i tiden men han är ju dressyrtöntshäst nu och har inte hoppat så mycket dom senaste åren så det är mest för att jag ska få träna att hoppa på andra hästar och föratt han ska få ha lite kul :)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Therre

Oj, har Bella hoppat 1340? ;P
Han är en mycket bra dressyrtönt :)

2007-12-07 @ 21:37:58
URL: http://freakkid.blogg.se
Postat av: niklas

mycket intresant inlägg !!

2007-12-09 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0