Fredag morgon

2007-12-07 @ 09:07:22
Nu ni, besöksrekord igen! ;D 47 st var det som kikade in på min sida igår! Ärligt talat bli rman lite glad även om den här bloggen mest är till för mig själv så att jag vet hur mina dagar har sett ut genom åren..

Jag har haft världens mysigaste kväll/natt/morgon med Magnus och kommer få det ikväll med för då ska vi se idol.. Lyckades ju även få han att se amandas halleluhja (STAVAS FORTFARANDE?) och tom han tyckte att det var sjukt bra! Nu är det bara Linda som ska konvertera.
Nej nu måste jag slänga mej in i duschen för jag ska va hos tandläkaren om ca 24 min.. Tur att jag jämt är i så god tid. Tror ni att man kan säga till dom att jag kom försent pga en så mysigt varm o go karl i sängen? Jag tvivlar men det är värt ett försök..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0