Duktig

2007-12-17 @ 16:20:21
Gud vad skön det känns när man har gjort saker so man verkligen måste göra. Okej nu har jag inte gjort några stora saker än så länge men jag är ändå på god väg. Jag kan iaf stryka 2 sakr på min egen Att göra innan jul lista. Nu tänkte jag sätta mig på träningscykeln en stund medan jag ser på ett avsnitt av andra avenyn.

Har även börjat fundera på vad mitt nyårslöfte ska bli i år. Jag vet heller inte om jag har lyckats hålla det som jag satte upp inför 2007. Vi får se, än är det ju 2 veckor kvar på det här året. Nästa årslöfte ska inte handla om känslor och sådant tjaffs det har jag fåt nog av. Så det får kanske bli att jag ska träna mer och eftersom det faktiskt är min sita termin i skolan så kanske jag skulle dra till med ett löfte om att ge järnet i skolan! Skulle ju behövas faktiskt. Skaffa sig ett jobb vore ett bra löfte med, är ganska nöjd med min ekonomi just nu eftersom att andrs är så himmla bra och ger mig "lön" för att jag städar hos honom en dag i veckan och eftesom jag får lite pengar  ibland av mamma o sådär :) Men jag slutar ju fatisk skolan till sommaren och då kommer jag bli riktigt rastlös om jag inte har något jobb. Skulle ju vara skönt att vara ledig några veckor i början av sommaren men sen får det gärna dyka upp något lite softare jobb som man inte behvöer gå upp kl 7 på komma i min väg.

Ni som läser min blogg lär ju ha fåten litten insikt på hur jag är som person, så har ni något förslag på vad mitt nyårs löfte ska bli?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0