Djuren från havet

2007-12-20 @ 13:13:34
Gud den här dagen kommer vara toppen, iaf i matväg! Först nu så satt jag precis och åt Lutfisk, potatis och vitsås! yummmyyiii! Sen ikväll så blir det ju hummer :) Kan inte bli bättre i matväg!
Fick precis brev från rektorn om min frånvaro. Får inte bli några förseningar eller fösovningar nästa år! Nyårslöfte!

Jag vill mysa! Vill till Dfs ikväll! Jag skriker efter mannen snart!

Hållr på att läga in de slutliga bilderna från E3s lussevaka. Ni kan snart beskåda dom ;)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahaha, fick du med brev från rekorn! Inget godjul eller något den surkärringen!

2007-12-21 @ 22:09:30
URL: http://sabinamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0