Deppig

2007-12-03 @ 22:33:30
Amen hallå!? Jag är deppig, Linda är deppig alla är deppig?! Orkar inte med att deppa! Jag är tom så deppig att jag inte vet vad jag ska göra eller vad som ska hända för att jags ka sluta deppa? Alltid när man brukar vara ledsen och nedstämd är det för en speciell orsak som tex att pojkvännen är dum, att man bråkar med mor och far eller något annat som gör än deppig. Men nu känns det verkligen bara som om allt är så tråkigt och meningslöst! Vad göras?
Det hjälper inte ens att lyssna på Inget med dig är underbart! Hallå vad har änt med världen? Jag ska nog gå och lägga mig under täcket och bara sova. Jag vill ha spänning fart och dramatik! Och just nu är mitt liv bar asamma dag ut och dag in. Vardagarna skola o stallet sen inget mer, helgerna fest och inget mer. Börjar bli tjatigt! Men vad finns det att göra liksom? Åh problemet är nog att jag inte har hittat kärleken ja dte måste nog vara det. Jag har liksom vart kär i två år och nu är det bara tomt. Jag är tom.

Mitt liv känns ungefär som den här låten:
Visst den är bra men just nu känns den bara som en deppig verklighet

Sarah

Kommentarer
Postat av: Snigel Of Course

Jag har ont i huvvet oxå till råga på allt !
Plus att jag inte orkar packa in håret

2007-12-03 @ 22:40:46
URL: http://www.sniigeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0