Bränt kött

2007-12-17 @ 21:40:13
Ah här sitter jag typ halvt jätte rött och luktar kött. haha okej det där var inte meningen att det skulle rimma! ;D Men se så finurlig man är ibland alltså.
Har precis kommit hem från stall och solning. Så luktar nog inte allt för mumsigt just nu. Och  det är precis just därför som jag ska hoppa in i duschen snart, för att sedan ta bussen till dfs. Kan bli mys! Måste dock plugga lite där borta, men konke och magnus sitter ändå o spelar tv spel så det gör ju inget. vem var förvånad? inte jag iaf!

Imorgon ska jag upp till skolan sedan till stan en liten stund och sen hem för att åka upp till stllet och ta in hästarna. Kvällen får se vad den bjuder på.

Frågan är ju om en viss manlig person harslagit huvudett i? Jag älskar nog fjäsk tror jag!! mer fjäsk åt folket helt enkelt!

Vet ni vad jag införskaffade mig häromdagen på stan? Jo ja köpte en kill T-shirt från Jon & Jonna. Hmm får se om jag möter någon kille med likadan tröjja som jag. Men den var iafbajsnygg! och riktigt härliga färger på med.

Duschen kallar..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0