Bortblåst

2007-12-11 @ 22:00:05
Nu var bloggtorka som bortblåst och jag blev genast på lite bättre humör. ELler iaf på såppas mycket bättre humör så inte kinderna behöver vara mer blöta.
Dagen idag har bestått av skola som vi fick reda på att vi hade halv studiedag och att läararen som var sjuk igår alltså Karin Hansson som vi har i svenska B fortfarande var sjuk. Så vi slutade vid 11. Skön dag även idag :) Sen åkte jag hem och sov en stund sen¨åkte upp till stallet och sedan hem och sov igen. Jag undrar varför jag behöver sova så mycket? jag sover verkligen hela tiden! Dte är jätte jobbbigt för om man inte sover orkar man inget och om jag sover hinner jag inget. Jar har provat med kaffe och energi drycker occh allt men inget funkar! Är det den dära körtelfebern som jag hade för 1,5 år sedan som fortfarande spökar? Iof så sa dom att man kunde vara trött och ha nedsatt imunförsvar upp till 7 år men hallå? Är det verkligen det?
 Ingen som har något bra förslag på vad man kan göra för att bli piggare?

Nu när deppigheten släppte lite så har jag tråkigt istället. Och ni som känner mig vet att jag inte kan ha tråkigt för då får jag typ panik och blir deppig fördet. Oj vad jag klagar! Kunde jag vara mer depp?

Men kan se fram emot Lussevakan imorgon :) Förhoppningsvis blir det med klassen :) Så min planering för att orka med är att inte sova så mycket inatt, åka till skolan imorgon, sluta vid halv 3 sen åka upp till stallet och rida och greja, sen hem och sova och sedan göra sig iordning för fest hela natten lång!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0