Bonden tar en fru

2007-12-19 @ 22:29:42
Har nu sett hur det hade gått för alla bönderna och det gick väll som jag förutspådde ungefär.

Min man Karl petter har fortfarande inte hittat kärleken och det tror jag det när han inte har hittat mej?!
Anders och Isabel är dom sötaste man kan täna sig! All lycka åt dom!
Sussane och Per Inge kommer nog fortsätta trivas ihop.
Och slutligen då Fredrik som gjorde helt fel i att välja sofia som jag sa så skulle hon dumpa honom. Tror det var mer som en tävling för henne. Han skulle ha valt Lena dom hade levt lyckliga i alla sina dagar... Även om det kanske hade vart en saga som handlade om häxan och hennes troll men ändå en saga.. Nej ush nu var jag elak! Troll och häxor är också söta :)

Förresten så är det någon som vet vad det är för ras på Susannes ena hund, den som var valp i sommras men som nu var vuxen. Den ljusaste av dom, nästan gräddvit var den. Sån ska jag ha!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0