Best Chrismukkah ever...

2007-12-22 @ 23:45:32

Sitter och ser på Oc säsong 3 just nu. Var precis det avsnittet där Ryan har sin Bar mitzva och alla står och dansar tillsammans till That's what friends are for. Och avsnittet  slutar med att Kirsten säger best Chrismukkah ever...
Jag sitter ju här och hoppas på att min julafton 07 ska bli precis lika bra som deras, men såhär dan före dan före dopparedan känns det inte som om det kommer bli det. Imorse var jag världens lyckligaste och nu är jag mycket mindre lycklig. Allt har blivit fel idag och allt känns blaj!
Min önske jul:
Börja med att åka upp till stallet klockan 7 på morgonen och äta frukost och önska hästarna en god jul. Sen åka hem, sova någon timme sen göra sig iordning för att vara snygg när släkten kommer kl 1. Då ska vi äta och sådär och självklart kl 3 se på Kalle Anka sen öppna julklappar och eftersom det härär min önske jul så kommer jag att få världens bästa julklappar eller nej alla kommer få precis vad dom vill ha och sen kommer vi sitta framför öppna spisen i "fin rummet" och bara njuta av att vi får vara med varandra en jul till. Sen lite senare så åker jag till Dfs där pappa ska fira jul. Där har dom redan öppnat alla julklapparna så jag kommer lagom till fikat. Så sitter vi och pratar tills vi barnen börjar bli trötta och då eftersom att Magnus har ringt och sagt att han saknar mig och vill träffa mig så tar jag en Jul promenad ut till Högberg, och bara ser in i vaenda fönster där familjer sitter och myser med varandra i värmen. Sen när jag väl är ute i högberg så finns det bara en sak kvar som kan göra min julafton komplett, en hel massa mys med underbarast!

Självklart är det här bara önske tänkande men visst skulle det kunna ske på riktigt för så orealistiskt är det ju inte. Ni får också ta min "önskejul" med en klackspark och läsa med lite ironi. Men visst hade det vart underbart. Och önska kan man ju alltid...

All I wan't for christmas is you...

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0