Bered den väg för...

2007-12-10 @ 00:24:08
Deppvecka nr 2

Åh den här veckan kommer nog till 95% bli deppvecka nr 2 på listan.. Så ni som stör er på att jag är så deppig i min blogg lär inte läsa den här veckans inlägg.
Torsdag och Fredag var helt klart dom bästa dagarna på mycket mycket länge! Tillbringade dom med mysigast. Som ni vid det här laget vet är magnus.Men sen kom Lördagen med alla sina djävulsskap. Jag såg fram emot en rolig utekväll med slut hos magnus men vad fick jag? Jo en tjutkväll med iof slut hos magnus men inte på det sättet jag hade hoppats. Hade inte sovit kvar där om skjuts hade funnits. Min mysigast var som ombytt och allt började pga ett dumt sms från en tjej. Hur vore det om svartsjuka inte fanns? Fan fan fan, men hur mycket jag än vill så kan jag inte ändra på hur jag känner. Så dagen idag började tidigt för att inte ha somnat fören fram emot halv 6. Slog upp mina bruna runt halv 10 o kunde i vanlig ordning inte somna om. Så jag gck upp och frächade till mig det lilla jag kunde och skulle traska iväg till bussen som det tar ca 40 min att gå till från magnus och jag upptäckte att nästa buss skulle gå om 20 min och bussen efter det skulle inte gå fören om 1,5 timme. Fan sa jag och fick sätta mig vid datorn en stund. När jag precis skulle traska iväg mot bussen från det fortfarande så tysta huset ute i högberg så kom Magnus otroligt ursöta mamma nedtravandes för trappen och frågad eom jag inte ville ha lite kaffe sp kunde hon skjutsa in mig till dfs sen. Och klart jag inte tackade nej till det utsökta erbjudandet. Men meningen var ju att vi 1 timme senare skulle åka in till dfs och jag skulle hoppa på bussen, men vi blev sittande och pratade i 3,5 timme och missade buss på buss så det slutade med att hon skjutsade in mig ända till Karlskoga.  Hur kan man vara så genomsnäll?! Är det inte så det ska vara. Man ska tycka om familjen lika mycket som den man träffar. Så tycker jag iaf och så är det verkligen i det här fallet. Nog för att jag och magnus inte har träffats sådär jätte länge och jag har heller inte träffat hans familj sådär jätte mycket men det lilla jag har, har verkligen satt sina spår :)
Nej nu ska jag försöka somna om till Andra Avenyn och Private Practice. Kommer nog inte gå alls bra men man kan ju försöka. Imorgon ska jag gå upp till stan efter skolan och kolla på en ursnygg klänning som jag vill ha på nyår.

Natti Natti
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0