Änrade planer

2007-12-12 @ 19:07:13
Tror ni att jag kunde somna eller? Nej såklart inte när jag väl behöver sova! Har ju legat och försökt i ngn timme nu. Blir så rött påt!
Så jag bestämde mig för att ändra mina planer lite. Kvällen kommer bestå av att först äda rummet lite, sedan se på Bonde söker fru som det är avslutning på idag. Måste ju dregla över KP. ;D Sen ska jag försöka sova igen ngn timme eller så och sedan upp och duscha för jag får sällskap av en snygg kalr vid halv 12 sen vid 2 tänkte jag åka bort till min kära klass och börja lussevakan. Okej jag börjar senare än alla andra. Men vem kan tacka nej till lite mys? Inte jag iaf.

Så dags att städa rummet nu...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0