6 december 2008

2007-12-06 @ 00:22:45

NU ni nu har lyckan ett år på sig att finna oss!

ah okej den här veckan har hittils vart en riktig deppvecka. Men nu kanske den börjar ta vändning? Satt o väntade på ett samtal från min ack så tysta telefon. Men vad fick jag om inte två mycket efterlängtade samtal! Ett av dom helt oväntat men herregud så glad jag blev. Och jag pratar ju inte om vilka två nummer som helst som sökte upp mig utan det var ju faktiskt 07049014.. och 07357985..  och en sak till som gjort mej på bra humör idag är ju att jag fick se mitt efterlängtade idol! Oj så bra det var! Men amanda överglänste alla med sin halleluhja! (STAVAS?) Jag grät floder eller flodar som jag så gärnqa vill kallat. en större resumé av idol kommer imorgon.

Imorgon blir det en massa mys! ;) Och jag kan ju inte säga att jag klagar direkt..

Nu blir det PP med Addison Montgomery ;D

Äntligen jag är glad igen!
Inget att deppa över längre min kära vän linda! Vi är på  nu!

Natti Natti
Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0