Välkommen till heartbreak hotel

2007-04-03 @ 02:16:17
Varför har någon tagit en bild på mitt hjärta och lagt ut det på internet? Jäla tjuvar!

heartbreak
Gör mej lycklig någon?
känns som om alla bara sårar mej just nu!
senast jag var riktigt lycklig när alltvar perfekt var nog för 2 år sen precis. Jag hade precis debuterat 120 på Rebban och vi tog priser efter priser jag hade mina underbara vänner som jag som tur är har kvar många utav dom.Men framförallt så hade jag dig! Hur ofta ska man få vara lycklig egentligen 1 gång vart 3e år eller? Då trivs inte jag med livet kan jag lova!
Ge mej sommaren 2004 eller 2005 då lekte livet!
Men man ska väll inte stanna kvar i det förflutna så det är väll dags att glömma dom och bara komma ihåg det underbara och leva på minnena! Även att göra det med dej, Svårt javisst men vem har sagt att livet ska vara lätt? Om det nu finns någon som har sagt det så skulle jag väldigt gärna vilja veta vad han gjorde för att ha ett lätt liv? Om jag får gissa så dog han vid 10 års ålder typ. Allt var mycket bättre då, man bara lekte hela dagarna och den största kärleken höll i 1 vecka sen var man gift och kär med någon ny. gud så skönt! Men jag antar att även jag var tvungen att växa upp och få känslor och bli kär.Det var också väldigt mycket mindre skitsnack och mtteri när man var mindre! Herre gud hur folk kan ljuga en rakt upp i ansiktet!? En klok gumma sa till mej i Lördags att man inte kan lita på någon int eens på sina vänner och idag har jag fått bekräftat att den enda man kan lita på är sig själv.
Därför kommer Sarah hädanefter inte dela med sig av sina tyckanden och tänkanden om personer, varken bra eller dåliga som jag inte vill att det kommer fram till personen i fråga. För det blir alltid bara missförstånd och förvridningar under hela vägen.

Jag älskar att vara nummer 1! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0