Ont!

2007-04-16 @ 20:46:41
SJuk och mitt huvud dödar mej! Känns som om jag ska hosta upp mina lungor snart! Och varje gång jag hostar dunkar det till i huvet! Nu vet jag att jag iaf har ett fungerande huvud.
Helgen bestog av fest och inte vilken fest som helst utan lyckad sådan! Först var jag hos Åströms! sedan bar det av till statt med jojsie först till bakfickan och sedan promoe.  Och sen gjorde jag något om jag int eskäms ett dugg öveR! Fy så skönt det var! För det var du värd! Och på lördag blir det att fira natha och Martin! ännu en lyckad lördag hoppas jag på!
Dagen idag var riktigt skön hade en lektion, franska med Denis ;D sen åkte jag pp och umgicks med Madde, martin och johanna. Trevligt! sen blev det stallet och nu sityter jag här och väntar på att segast i världen ska höra av sej! Ring ring bara du slog en signal! ;D
Nej scary movie dags
Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0