MysPys

2007-04-19 @ 12:16:00
Igår var det mysigt! Javisst! Jag fick tillbringa min kväll/natt med dej! Det blev en Wallander film, Hemligheten och sådär men såklart råkade jag somna en liten stund. Men det är tom värt att jag är dyng trött idag bara jag får träffa dej så är min lycka gjord! Jag saknar dej så!
Nu sitter jag i skolan och har haft franska och naturkunskap. Sen har vi bra haft hål och hål och hål, visst är det skönt men man skulel ju helldre vara hemma och få ngt vettigt gjrot än att sitta här och bara vänta. Efetrmiddagen/kvällen bjuder på stallet och sen bada Rebban för imorgon bär det av till Enköping ´till ngn special vetrinär som ska behandla och kolla igenom rebban.
Jag vill ha helg nu! Och jag vill bara mysa med dej!
Jag får alltid min vilja igenom så du behöver oroa dej lilla flicka ;D Eller det är kanske det du borde göra.
Don't fight fate ;)

Jag älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0