mitt &ditt

2007-04-09 @ 21:11:53
Seriöst vad är det fö fel på folK? Förstår man int evad som är mitt och vad som är ditt? När man är snäll och bjuder folk på fest så ska dom slå till på stort och sno saker värda typ 4000? Moget? nej! VAd tänker folk med! Tack vare detta blir det inga mer fester här inte ens ta hem folk och umgås! Man kan inte lita på folk så är det bara! Fy fan vad besviken jag blir!
Men om inte sakerna kommer fram så blir det polisanmälan och alla som var här kommer kallas till förhör osv! Så om du vet med dej vad du har gjort så även om du nu inte vågar säga att det var du så snälla lämna tillbaka sakerna! Lägg dom i brevlådan mitt i natten eller vad som helst! Det värsta är att det är min lille brors saker som är borta. Min bror på 11 år som faktiskt är världens bästa bror! Han gör aldrig något illa och han gör verkligen allt för att vara till lags. Han ska få råka ut för et här! tycker ni det är rätt eller?
Fyfan jag fattar inte vad det är för fel på folk! jag blir bara mer och mer förbannad! Lita aldrig på någon!
Nog om sådanna tråkigheter.

Förutom det trivs jag! ;D

Nu ska jag gå och försöka sova bort min onda hals och min snoriga näsa så att jag kan gå till skolan imorgon bitti klockan 8 och vara en duktig flicka och ta tag i mitt liv och inte hålla på med massa förbjudna saker ;D För det gör jag verkligen! Jag är absolut inte guds bästa barn just nu. jag är nog mer över på djävulens sida. men vad ska man göra?
Allt är tillåtet i krig och kärlek?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kanske ska tänka på vilka du bjuder. Det är väl några drägg som har snott grejerna? Det är ju ganska uppenbart. Beror ju helt på vad man bjuder för folk. Är aldrig någon som stulit från mig. Tattarbarn är vad dom är, killar i din ålder är oftast de..

2007-04-10 @ 19:52:46
Postat av: sarah

vem sofia är det?

2007-04-17 @ 00:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0