Lista

2007-04-12 @ 11:56:53
Eftersom jagär sjuk och har vart hemma nu sen i tisdags så går jag snart under för er som känner mej vet astt jag har väldigt svåt att ha tråkigt! Så tidsfördriv med en lista..
Vad brukar du använda på läpparna?
Läppglans
När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?
Ja det är alltid lika mysigt ;D
Hur många kuddar sover du med?
3 i sängen men har inte huvudet på någon utav dom när jag väl sover
Är du utseendefixerad?
Inte fixerad men jag bryr mej
Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Lagomt är alltid bäst! Inte för stor och inte för liten
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Nej nej vågar inte. det gör nog för ont
Hur mycket känslor ska en kille visa?
ALLA!
Tror du på den stora kärleken?
Ja! Tror även på kärlek vi försögonkastet
Vilken är din favoritmånad?
Juli eller möjligtvis Februari eller iaf 10
Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;"Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp"?
Visst blir man altidglad av att få komplimanger men en gubbe på 60 år? Inte lika kul kanske
Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Om man är törstig baren! Om man är danssugen nattklubben ;D
Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Den får sova i garderoben.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
När jag var liten ville jag heta Julia men nu är jag nöjd som det är ;D
Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?
Nej här lämnas inte karlskoga ensen gång
Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Jadå, lite bättre kvalite skulle dok inte skada
Vilken är din favoritmöbel?
Sängen!
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
En åker. Och nej jag bor int epå landet ;;)
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
är döpt, så jag är väl kristen?
Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
Inget av det :S
Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Ja absolut inte Ebba iaf!
Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Rosetter.
Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Nej
Vilken bil skulle du vilja ha?
Audi TT som så nära var min :'(
Vad använder du för shampoo?
Det jag känner för att köp ;D
Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Med tanke på att jag var/är hästnörd så var det inte så många idoler utan det var hästbilder osv ;D
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Pojkvän, heltklart myskväll. Singel, Hel klart utekväll
Klipper du håret regelbundet?
Japp
Blyg eller framåt?
Framåt
Vilket var ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Det bästa är nog gympa vilken klycha ;D och sämsta är nog Historia med karin tyvärr annars är det rätt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0