Jäkla hosta

2007-04-18 @ 14:15:09
Måste ju börja med att säga Grattis till Nathalie som blir 18 år idag! ;D

Ingen skola idag heller efterom jag har vart i örebo och tränat med Jullan. Gick väll inte vidare värst men det är stor skillnad sen jag började rida henne! Nu tänkt ejag lägga mej och se på ett avsnitt av grey's och sedan bär det av till stallet igen för att rida Rebban och kvällen blir prima! För den blir förhoppningsvis med dej!
Altså den här hostan dödar mej snart! Nu har jag fått host medecin utskrivet med. Men hjälper den? Nej såklart den inte gör! Men men hoppas den går över snart så man kan vara nära folk igen utan att smitt aner dom. För jag hatar att vara långt ifrån dej!


I'll set the record straight
You're simply out of date
You're only second rate!
You've got a lot to learn
About the genie game
So for your information,
You're only second rate
But if you're not convinced
That I'm invincible,
Put me to the test!
It's just a piece of cake
You're only second rate!
So spare me your tremendous scare!
You look horrendous in your underwear!

Jag trivs! och ingen kan ta mitt goda humör ifrån mej! För just nu är jag 18 år och livet har aldrig lekt mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0