Helgen

2007-04-23 @ 15:58:40
Min helg har vart prima! Fredagen blev lugn med sällskap av jojsie & natha och vi var hos Robban och underhöll dom medan dom satt och drack lite en stund. Sedan ville natha och jojsie hem och jag åkte vidare till Åberg där magnus, jennifer och heden var. där jag och magnus hund blev kära, eller iaf blev han det och det visades tydligt ;D
PÅ lördagen åkte jag och Amanda och beblandade oss med alla fjortisarna på karlskoga mässan som skulle se på Jimmy Jansson. Men visst hans låtar är ursöta! Så vi njöt lite av det sedan gick vi vidare ut till tivolit och jag lyckades efter mycket tjat få med Amanda i den värsta. Och fick även njuta aven rolig åktur med en blundandes Amanda bredvid mej ;D Sen bar det av till stallet och sedan hem för att göra sej odning för att ät amed Tjejjerna på Katrinedalskrogen. Firade natha och sedan åkte vi till Martin och fortsatte firandet av 18 årngarna ;D Trevligt javisst var det! Sen avslutades kvällen på statt.
Dagen igår blev riktigt lugn förutom att jag och Therre skrev våran Projektarbets plan. Och dagen idag blir också lugn för snart ska jag lägag mej och kolla på dagens desperata sedan kanske sova en stund och sedan stallet.
Har tänkt att blli duktig och börhja gå ut och gå nu när jag är faktiskt tro det eller ej på väg att friskna till! Hostar inte lika mycket längre! Men så fort jag springer 3 m eller mer så hostar jag nästan upp mina stackars lungor. Så ikväll blir det nog promenad eller en tur på tränings cykeln om det är dåligt väder.

Happiness is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0