Caridee

2007-04-26 @ 10:06:25
Caridee
Jaha det var ju klart att jag skulle sitta och söka på bilder från Antm och lyckas ju då hitta bilder som visar vem som vann hela alltet! De 2 som var i finalen var visserligen dom jag trott att dte hela tiden skulle vara men vinnaren var inet densamma. Trodde stenhårt p åatt Melrose skulle vinna men icke sa nicke. Nu kommer nog alla som inte vet vem som vinner bli riktigt arga på mej men ;) Så det  är alltså cari som vinner säsong 7 av Top model ;D
Till helgen blir det statt, börjar bli en vana men vad finns det att göra i karlskoga? Festa är ju det som gör att jag glömmer bort dej för en liten stund.
Det fanns en tid då hela mitt liv kretsade runt dej och det livet vill jag ha tillbaka! Det fanns alltid något kul att göra för så  fort jag fick umgås med dej så var min lycka gjord! Jag saknar den tiden av hela mitt  hjärta. 
Snart är det äntligen lång helg och man slipper skolan några dagar. Skönt! För skolan är så jobbig just nu. Man vill verkligen inte gå dit!
Men nu ska jag vara duktig och plugga lite.
Hej!

Kommentarer
Postat av: malin

ohyeah fick också reda på att carride vann, hon är o melrose är vackra :)

2007-04-26 @ 13:31:16
URL: http://filin.blogg.se/
Postat av: malin

lätt gumman! du får komma till storfors så ska jag visa :D haha

2007-05-02 @ 03:24:13
URL: http://filin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0