Helgen

2006-11-27 @ 13:27:37
Fredagen blev det fest tillslut och det var trevligt så länge det varade. Jag och frida såg på idol och så hemma först sen bar det av hem till Björn där blev det singstar som jag slog Asken bla på ;D Stolt är jag! Kvällen slutade med att jag fick skjuts av tony med sofia annika och anna Tack ni är guld!

Lördagen var bakis dag, skulle träna halv 12 så jag gick ut en sväng och försökte piggna till. Sen när jag kom hem kom frida och vi kollade på Projekt runway och åt chips och dip.! Senare åkte vi till Johanna och nathalie och spelade Rapakalja!
Fridas förklaring på Sleflåda:
Lennart som har bytt namn till Slejf som haren låda där han samlar sina en kronor i.
Fridas förklaring till Plumphuggare:
En gubbe som  hugger av bajskorvarna när det säger plump i toan ;D

Sen på natten fick man sällskap av Ivan ;D Mysigt! Tycker om dej!

Söndagen blev lugn med en tripp till Statoil.

Idag blir bara stallet och Kolla resa på resebyrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0