Those were the days my friend

2006-12-27 @ 20:08:08
We thougt they never end

Banning har jag fått från Kristin att min blogg inte uppdateras tillräckligt ofta så får väll göra det nu då.
Mycket som går runt i huvudet just nu.
Julafton blev bättre än vad jag trodde och jag fick många bra klappar, de bäst avar nog pengar och min tv/dator =)

Men nu är det dags att ta nya tag inför det nya året som snart är här. Mitt nyårs löfte står jag fast vid! Inte bli kär! Det värsta är att jag är det nu och jag vet inte hur jag ska få slut på det. Jag har hmm 4 dagar på mej att få bort den känslan som kan vara så underbar men också så hemsk! Tack jag vet! Jag kommer nog inte lyckas med att få bort den men jag kanske lyckas med att inte bli kär ngt mer, att inte väcka den just nu så hemska känslan igen.Det får det bli. Hoppas bara att 2007 blir ett mycket bättre år en 2006 fär om det ska fortsätta såhär så vet jag inte vad jag ska ta mej till.
Kan inte någon bara komma och ta mej med storm!? Nej fan nu tänkte jag på kärlek igen. Undra hur mitt löfte kommert gå :S Inte så br antar jag. Med tanke på att jag int etrivs utan dej vid min sida. Hatar att vara singel! vissa njuter av det men jag bara lider.
Men eftersom jag inspireras så mycket av mina serier nu så får jag väll nämna det att på Ocs nyårs avsnitt tror det var i tvåan, när de firade hemma hos oliver så sa haley att så man firar sin nyårs afton, så blir också resten av året. Och med tanke på vad som hände förra nyårs afton så är jag inte förvånad att året blivit som det blivit! Jag hoppas också att aldrig någon gör så mot mej igen! Jag trodde dock att det här nyåret skulle bli lugnt och skönt och sitta och mysa med elvis, men gud så fel jag hade. Det kommer att firas i karlskoga med närmaste! Jag hoppas verkligen att nyåret blir bra så att 2007 börjar på ett toppen sätt! Och så att jag kan lämna 2006 bakom mej.

Imorgon blir det först körlektion vid 1 sen fika med kristin johanna camilla bla sen får vi se vad dagen har att bjuda på.  Fredag blir det till att spela spel iaf! Det ska bli kul! Jag som bara älskar att spela spel egentligen!  sen på söndag är det ju nyårs afton och jag har bestämt mej för att ha toppen kul och inte låta min deprimerade sida ta överhanden någon gång på dygnet 31/12 2006 - 1/1 2007!

Jag vill ha 2005 nu! det året var det bästa i mitt liv och hur firade jag nyår 2004 jo jag träffade elvis för första gången och vem förgylde mina dagar  2005 jo elvis =)

Nej dags att göra mej iordning för att ta mej till frida, martin o martin =)

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him


Pretend jo just det det får man försöka sej till att göra! Jag är bra på sånt! Eller nej föresten jag är dålig på att dölja och låtsats saker! SYND!

Everybody's laughing
The world is celebrating
And everyone's so happy
Except for me tonight
Because I miss you
Most at Christmas time
And I can't get you
Get you off my mind
I gaze out the window
This cold winters night
At all of the twinkling lights
Alone in the darkness
Remembering when you were mine





 



Kommentarer
Postat av: Gurra

Hur gick det med 2007s nyårslöft? : ) jag bara råka läsa din blogg idag här och nu.. och blev nyfiken hur det gått?
inte bli förälskad, låter tuff..tror jag
ja ja.. bara nyfiken! : )

2007-11-25 @ 21:50:36
URL: http://www.trashcantv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0