Jul stämning?

2006-12-18 @ 13:37:06
Kan jag inte påstå att jag har..
Snö? nej det finns det ju ingen. Har jag någon jag kan mysa med i vintermörkret? Nej det finns det inte heller. Det är nästan det som är det värsta! Jag har inte vart singel på 2 år och tvingas nu att vara det.. Fast kanske lär jag mej något nyttigt av det med. Nästa person som kommer i mina kärleks vägar kanske jag älskar lika mycket som jag en gång för inte så länge sen gjorde. Trodde jag hade en potencial sådan men ack så man kan mista sej på det. Tur att jag har mina underbara vänner som sätter guldkanter på min tillvaro!
Helgen har vart upp och ner. Tårar bakom ögon locken har vart nära att tränga fram några gånger för att sedan skjutas undan av bra/roliga saker. 
Fredags tränade jag för niklas med Julia, Gick jätte bra! Hon är bra duktig. När jag kom hem slocknade jag framför One Tree Hill väldigt snabbt!
Lördags stallet tidigt, :S Sedan hem och sedan stallet igen, Visste inte vad kvällen hade att erbjuda så ringde jojsie som sa att jag skulle med till Öberg, kom dit halv 11 med Motin och kvällen blev lyckad! Inet så mycket folk men väldigt trevligt! Ända till en psykopat :S följde efter oss hem. Tyckte synd om han ända tills han sa att jag kunde hålla käften när jag bara försökte vara snäll. Då kom det berömda Sarah humöret fram, som inte ens jag skulle våga bråka med. Så jag har ett råd till dej bråka inte med mej, det är du som förlorar på det!
En sak till som är så tråkigt är att stämningen bland oss tjejer är inte bra just nu. Inegn är ritkigt glad och alla är trötta på allt. Håller med Camilla om att jag inte skulle kunna nämna någon som trivs med sin tillvaro just nu. Hänt så mycket under det här året som föörändrat så mycket! 2006 är ett år som jag hoppas kommer ligga långt ner på listan över dåliga år. För jag vill inet ha ett så jobbigt år som det här någonsin igen! Hoppas 2007 blir ett år att minnas med glädje! Och det har ju goda förutsättningar för det emd tanke på att jag fyller 18 och det blir sunne med Björn Rosenström! Och Magaluf! Och en sommar med körkort! Längtar redan till 2007 ! Frågan är vad nyårslöftet ska bli för 2007 med tanke på att mitt förra var att få det bra med elvis, och det vet ju alla hur det slutade så funderar jag på och strunta i nyårs löfte. Men jag tror nog att det får bli att aldrig bli kär igen. Det var väldigt bra så länge det varade men när det slutade var det det värsta som ngn människa kan gå igenom!  Så så får det bli mitt nyårs löfte är bestämt! Om jag lyckas hålla det är ju en annan sak ;D
Saknar mysiga grythyttedagar/nätter med en mysig Ivan! När dom dagarna sker kan ni fråga mej om jag är glad och då kommer jag svara att jag trivs!

Nu hoppas jag att Sandra och Kristin är nöjda med det här inlägget. Det är fylligt och bra! ;D¨
Fredag nalkas fest! sedan är det jul afton och idag är det bara 54 dagar kvar tills jag blir 18! 

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
I just want to keep on waiting Underneath the mistletoe
I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
I won't even stay up late
To hear those magic reindeer click'Cuz I just want you here tonight Holding on to me
so tight.
Make my wish come true
Oh, Baby all I want for Christmas is you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0