It can only get better

2006-12-23 @ 13:06:39
Jag är så himla trött på det här nu! Jag orkar inge mer! Dagen igår var väldigt trevlig på sina sätt men väldigt hemsk på vissa sätt! Hur kan folk vara så elaka?!

Stressig dag igår, dock väldigt rogivande eftersom jag slipper tänka på allt när jag har fullt upp. Städade hos Anders sedan stan med frida, hittade dock inget at ha på mej men det löste sig ändå hittade ngt i min ack så lilla garderob. sedan stallet och sedan hem och göra mej iordning, det var efter  det allt började. Träffade underbarast utanför konsum. Högg till i hjärtat på mej. Lika kär som för 1 år sen. Ush så hemskt det var, ville bara stå och kramas som vi gjorde för länge sen.. Jag kommer aldrig glömma dej! Sen var det trevligt hos johanna dock med otrevliga delar. sen statt och efter de prata med sturaro och dick och Tehrese Tack! Sen åkte jag till Örebro med Mrtin sedan hem och sov.

Jag orkar inte vara stark mer! Julafton imorgon och jag vill inte ha den! Jag vill inte! Int een enda julklapp inköpt, inga pengar ochjag tycker så synd om mej själv o är så patetisk så jag inte orkar ta mej ner till stan. vet vad jag ska köpa men som sagt är för patetisk för att göra det. Vill bar aligga här i soffan med Tv/Datorn och kolla på det som räddar mej genom det här, Mina serier, Oc och One tree hill! Fast dom Börjar ta slut dom med. Får väll ta mej an en ny serie, Förslag ngn?

Btw jag är så patetisk jag vet!
Sarah henrysson skaffa dej ett liv värt att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0