Ännu en utsökt helg

2006-12-04 @ 07:58:58
Ännu en helg har dragit förbi i il fart!

I fredags såg jag, frida och johanna på Idol med familjen bla. Marcus vann! Helt rätt enligt min mening. Sen åkte dom hem och martin martin och martin gjrode mej sällskap till 5 på morgonen. Statoil besök och spök besök och jag vet inte allt. Rädda var vi iaf ;D
I lördags var jag och frida på lucia doppet och sedan till martin där det var lite fest.. Åkte dock hem tidigt eftersom jag skulle med bussen till grythyttan klockan 9.
På söndan gick jag som sagt upp tidigt (enligt mej) och åkte med bussen till grythyttan och Ivan. När han öppnade dörren trodde jag att han som vart på hård vinterfest kvällen innan hade slagits och hade blod i hela ansiktet, men fick då veta att dte var nagelack som dom hade målat över hela sig =) 
Den dagen bestog bara av massa mys och riktigt god mat! Den maten och den mannen är mums! Det var riktigt svårt att lämna han i den varma sängen i morse och åke tillbaka till karlskoga och skolan. Med tanke på att jag bara sovit 4 timmar inatt så vågade jag inet gå hem och lägga mej när bussen kom in i karlskoga kl 7 för då visste jag att dte skulle bli som förra gången. Att jag lägger mej och sover och sen inte orkar upp. Så här får jag lov att sitta till klockan halv 10 :/

68 dagar kvar tills det blir  att köra massa bil o dricka öl ;D som sandra en riktig ragger uttrycker sig ;D

Trodde heller inte att min blogg skulle vara så välbesökt. haha fick en chock när jag kollade hur många som läst den! Men folk snokar mer än avd man tror ;D

Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Alice

Tur att någon bloggar! Härligt Sarah ;D

2006-12-07 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0