12-01-24

2012-01-25 @ 00:20:37

Gokväll på er nattugglor!
Ligger just nu nermysad i soffan med Baileys och kollar på sk sk skilda världar!


Dagen idag har bestått av ridning av Åke som hör och häpna gick riktigt bra idag! Eller nja nu överdrev jag nog en smula, för bra går han ju inte men jämfört med alla ridpass sen han sattes igång igen så var det ett stort framsteg att kunna galoppera ett helt varv utan att behöva mordhålla i munnen på han för att förhindra sken eller diverse jämfotahopp. Pigg häst!


Sen skulle jag även idag rida på Cupido, eller red gjorde jag men blev dock inte en sådan lång stund då vi inte tyckte att han var 100 fräsch :/ Han ville knappt gå framåt och kosparkade och reste sig. Kändes heller inte som om han gjorde det för att vara dum utan för någon annan anledning. Tråkigt för Linn när hon aldrig får komma igång ordentligt med han. Vet ju själv hur det är med tanke på Rebus.

(Skräll att jag hoppar ifrån det jag skriver om också! Inte konstigt att lärarna påpekar det på varje prov jag haft ungefär!)


Så nog om det nu! Äh vettifan vad som skulle skrivas nu heller. Jag ger upp tror jag. Haha plikten kallar eller ja menar Sandra och Daniel mfl kallar på mig från skilda nu ;)


P.s spela aldrig bingo! Man blir bara förbannad!

Natti natti hörs imorgon!
Sarah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0