Ryttargala

2009-11-12 @ 12:39:09


Igår var det Karlskogaryttarteams årliga (förhoppningsvis) Ryttargala, som ägde rum på Jack i Karlskoga.
Det var jätte kul och tack alla som var med och gjorde kvällen jätte trevlig! Och ett speciellt tack till Mamma som fixade och ordnade med allt denna kväll!

Och såklart fick alla varsitt pris i olika kategorier under kvällen och så fick ju även jag.
Jag fick då pris för:
Först och främs årets dotter
Sen för årets hoppryttare
Och sist men inte minst årets Kemikaze
;D

Sen hade ju Kulon även ett föredrag och det var faktiskt riktigt lärorikt hur man ska tänka i och ur och hej och hå. Så nu kommer tävlingarna gå galant. Däremot när han sa ja ni alla har väl någon gång känt att ni är inne i ett flow, då det bara händer bra saker hela tiden?! Just då vet jag inte om jag kunde hålla med till 100% faktiskt.
Sen åt vi gott och drack gott hela kvällen och sen efteråt så drog jag, Charllie, Anso, Anki och Emma vidare till Red Brick en stund innan M kom och hämtade oss.

Så tack för en superkväll Karlskoga Ryttarteam!


Kommentarer
Postat av: Annso

Tack själv tösa! Blev ju en jättetrevlig kväll. Dock vet jag inte om du skulle blivit årets kamikaze-ryttar, hahahahahaha =P

2009-11-12 @ 13:29:28
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0