Helgen

2009-11-12 @ 12:30:19
Dålig upppdatering jag vet. Så för att kompensera upp det så kommer det lite bilder från helgen iaf.

Fredagen var hur mysig som helst, Magnus hade gjort iordning varm choklad till mig när jag kom hem från att ha ridit Yoshi oc sen lagade han mat och tände ljus och hade sig hela kvälen. Så det var riktigt fredagsmys med Idol. Så den får 5/5 i betyg ;D
På lördagen så red jag för Cia på Yoshi och det gick rätt s bra faktiskt, han är lite vrång men så fort han ger sig så blir han superfin! Sen på kvällen så umgigcks jag med Charlotte en stund sen  åkte jag till M och lagade mat åt herrarna som satt och spelade fifa. Och efter maten la jag och Baileys oss och såg på livvakterna när dom fortsatte spela fifa.
På söndagen så ägnade vi oss åt att bada vovvarna, vi hade även hand om Mowgli så det var fullt ös från morgonen redan. Så här är lite bilder från när vi badade dom. Dck kan ju tilläggas att på måndagen så gick baileys mot en nymålad vägg i stallet så hopn vart vit i pälsen. Tack för den badningen ;D





Så sammanfattningsvis så ha den här helgen vart den bästa på mycket länge! =)

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Tack så hemskt mycket. Snällt av er att bada mig.

Även fast jag känner mig som en terrier. Matte va tacksam iallafall. Kram

2009-11-12 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0