091106

2009-11-06 @ 13:05:00

Godmorgon ;D

Har precis sett färdigt på säsong 1 av Californication och för ni som udnrade så ja jag tjöt en skvätt! Älskar lyckliga slut!

Fast mitt lyckliga slut får jag nog vänta på ett tag för intervjun igår gick riktigt bra fast det gick nog så mycket bättre för dom andra, så får nog känna mig besegrad där tror jag tyvärr. Synd för hade nog älskat det jobbet.

Snart kommer nog M hem från jobbet, men då ska jag åkla till stallet och ride Åke, jag, mamma och Charlie ska skritta ut en sväng i det roliga vädret. Sen ska jag till Sörgården för att rida Yoshi en sväng och sen ikväll blir det Fredagsmys med Idol, Johan Falck, spagetti och köttfärsås och Magnus såklart :)

Blir nog en riktigt bra dag trots allt!

Sarah


Kommentarer
Postat av: SANNA SANNA SANNA

Hej tjejen! :]

Vad händer hos dej? :)



KRAM

2009-11-07 @ 22:51:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0