091105

2009-11-05 @ 12:55:11
Hejsan hoppsan i snöyran!

Jäklar i havet vad nervös jag är, undra varför? Det är nog för att jag så gärna vill ha det här jobbet, plus att jag drömde inatt att det var en från uniflex som skulle intervjuva mig. Och det vet vi ju hur det skulle ha gått.

Har ägnat morgonen åt att göra mig iordning och greja lite. Så nu är jag snygg! (försöker intala mig det så att jag har självförtroende till intervjun) Nej men trivs jätte bra i en tröja som kom i Haléns paketet igår så den fick det bli idag. En mysig vit tröja, passar bra nu när snön faller utanför fönstret.

Förövrigt skrattar jag lika mycket varje gång jag får sådana komentarer. Blir så förvånad över vilka som läser min blogg. Snacka om att vara nyfikna! Jag behöver iaf inte dra in magen varje gång jag ska vara med på kort haha!

Nej nu får ni hålla tummarna så hörs vi senare

Ha det bra!

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

Visst är jag;p

2009-11-05 @ 19:58:22
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Naima

Hej på dig vännen !



Nu är det så att du som gillade kamelfärgade väska från Nuknuk, har nämligen chans att vinna den nu! Vinsten är en av dessa väskor bilderna på min blogg - en i kamel eller brun.



Tävlingsuppgiften ? Du kan läsa det genom att söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se och TÄVLA med ! :)



Kram // Naima

2009-11-06 @ 09:11:28
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: NICOLE IVARSSON

Lycka till :)

2009-11-06 @ 12:36:53
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0