091104

2009-11-04 @ 17:15:31

Hej alla vänner =)

Det blev ingen ananaspaj häromdagen för när jag kom hem till hem så var det fullt hus här, dom som gjorde huset fullt var Camilla, Andreas och Lisbeth som hade med sig både smörgåstårta och kladdkaka. Så det var ju onödigt att jag skulle ställa mig att göra ananaspaj då.  :)

Igårkväll åkte jag och M hem till Camilla och Andreas för det var visste Champions league på tv och det skulle såklart M och A se på så jag och C roade oss åt datorn och lite andra avenyn, såg dock nästan ignför att vi tjatade så mycket. Men tack för en supertrevlig kväll! Som Magnus sa så är det inte bara en Åberg som kan få mig att dra på smilbanden. ;D

Idag så böe jag med att rida Yoshi kl 9 i sörgården och han har börjat med att vara så spänd i början och bara gå med huvudet rakt upp. Känns nästan lite som Rebus gjorde i början när jag precis köpt han. Och då får man bara trava på framåt det lilla som går och inte ställa några krav alls så ger han sig tillslut men nar lite på varför han har börjat göra så.  Men sne på slutet efter lita galoppfattningar så blev han superfin och det känns som om han aldrig saka dra upp huvudet igen.

Sen åkte jag vidare till stallet för att flytta lite saker upp till det nya stallet, och fikade lite med mamma och Rydén med. Sen bar det av hem till M och här hart jag nu varit sen dess. Har faktiskt inte bara latat mig för jag har diskat och pac s träningsväska med. Han had ju glömt bort att han skulle ha lära med sig idag så då kunde han ju inte åka hem på jouren och fixa det. För sen direkt efetr jobbet så ska han på träning. Och då ska jag med träna för Charlie kom med den superidet jag ska hoppa lite på Åke ikväll i gammla ridhuset. Ska bli så sjukt kul att få skutta lite igen då det var så länge sedan!

Ha en bra kväll! För nu ska jag se vidare på Californication.

Sarah


Kommentarer
Postat av: camilla

haha ne skratta kan vi iaf :)

2009-11-04 @ 19:36:21
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0