091102

2009-11-02 @ 20:25:41

Kanske det vänder nu? Äntligen händer något bra!
Loggade in på min mail idag och såg ett mail från 3 där det stog att dom vill ha mig in till Örebro på torsdag för en intervju. Nej men jag blev ju aldrig någe glad! Det är ju precis det jobbet jag vill ha! Bara att hålla tummarna nu då.

Red Yoshi igår (äntligen) var ett tag sen nu pga tappskor o lite annat så det var kul att få rida han igen. Och det gick ritkigt bra, han var lite spänd i början men sen slappnade han av och vi var på god väg igen. Så nu ska jag dit imorgon och rida honom igen på Ankis bana så får hoppas att jag sitter kvar den här gången.

Sen idag så hade jag möte med jobbcoachen imorse och det gick bra, man blir faktiskt taggad på att söka massa jobb när man pratat med henne så kan verkligen rekomendera Jobbgiganten om man ska välja coach på arbetsförmedlingen! Sen åkte jag hem till M en stund till och somnade i 3?! timmar. Jag måste vara helt slut efter helgens bravader. Sen har jag och M städat i hans lgnh och sen åkte jag till stallet och red Åke med Charlie och det gick faktiskt bra, han hoppade ju lite som vanligt i bröjan men tillslut ger han sig ju och då är han superfin!

Ikväll så ska jag baka ananaspaj  hemma hos M tror jag och så blir det säkert mys framför tvn :)

Så nu kan du hålla koll på mig Jennifer ;)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad bra=) hhaha

2009-11-02 @ 21:39:38
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Fan vad kul att du blivit kallad till arbetsintervju, men lite läskigt också kan jag tänka mig?! :P Jag blir iallafall skit nervös, haha..



Lycka till :D

2009-11-04 @ 22:32:48
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0