Söndag kväll

2009-05-24 @ 21:48:53
Sådär nu har jag och min trogna följeslagare B precis kommit hem från stallet och affären och väntar på att M ska komma hem för då ska vi steka hamburgare och sådär.

För dom flesta andra slutar helgen om mindre än 12 timmar men jag har faktikst helg ett litet tag till eftersom jag jobbar kväll imorgon och börjar inte fören 15:15. Så på förmiddagen ska det ridas och städas (i mitt hus) och så ska det kanske göras ett litet köp men bara kanske så det går jag inte ut med än.

Nu fick jag precis reda på att vi får sällskap av anders här så då ska väll pojkarna spela fifa och jag ska isf se på antm och inte mig emot kan jag lova! ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: ävelicious

va ? nu hänger jag inte med ? har jag skrivit till dig `? :D om du menar med mitt inlägg om att synas så menar jag den rosa rutan längst upp, din logg kan synas i den om man skickar ett sms typ :)

2009-05-25 @ 09:30:34
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0