Virrpanna!

2007-10-12 @ 18:59:58
Ja nu när Ipoden är hittad ja vad tror ni då är borta? Jo min mobil! Hallåååå kan du int eålla reda på ngt alls eller? Det var som magnus sa igår, du har verkligen inte koll på något du bara fladdrar omkring. Men jag vet iaf vart min mobil är. Det är ju ett framsteg iaf.  Jag har nog supit bort alla hjärnceller. Fast iof så har jag aldrig vart bra på att komma ihåg saker eller att hålla reda på saker, vet inte hur många nycklar jag har tappat bort eller hur många gånger som mamma har sagt åt mig att göra något som jag sedan glömt bort lika fort och min enda kommentar till det hela är Oj då! haha för det är den ständiga kommentaren när jag har glömt bort ngt. Oj då! Men visst bara man är söt så får man faktiskt fela ;D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0